Saturday, April 21, 2007

15.04.07 - Seiklused pyhas orus

Suurep2rane, pilvitu, tuulevaikne, lausp2ikseline ilm. Ideaalne p2evitamiseks aga mitte just sobivaim kani karmiks ronimiseks. Sihtm2rgiks siis ligi 700m k6rgusel linna kohal asuvad varemed.

30´se faktoriga p2iksekreemiga sisse m22ritud, 2.5l pudel veega kaasa, fotokas veel lisaks ja ronimine v6is alata!

Esimene asi mis kohe pilku pyydis ronimise alguses oli kosk oma j2ise veega. Mo´o´da iidseid eendeid j2rjest k6rgemale ronides sai m2gioja yletatud. Siiani oli ronimine kani OK olnud, ei olnud pidev t6us vaid oli veidi laugemat kah, kuid siis l2ks kani rajuks. Siiani suutsin meie "m2gikitsekeste Alpaca´dega" sammu pidada a siis lylitasid nemad enda 4WD veo sisse ja kadunud nad olidki:) Ma ryhkisin nagu vana j6e-aurik vaikselt ning tasa ylespoole, p2ike l66skamas lagip2he, sai veel s2rgi k2ised yles k22ritud ( VIGA!:) ), ja ronimine j2tkus...
J2rgmine m2rkimisv22rt episood nende v6rratute vaadete vahepeal oli kui avanes selline u. 70-80m pystloodis trepp yles... Mis siis ikka... PEALE KENTUKY POISID!:D Nooh, lohutuseks oli see, et meie "Alpacad" lehvitasid mulle juba u. 100m k6rgemal...

M6ned kymned ( noh, v6ibolla ka veidi rohkem:D ) minutid ja vandes6nad hiljem sain v6idur66msalt kogu sellest taevatrepist pilti teha ja juba r66msamalt kepsutada, kui ymber p0´0´rates ootas VEEL rajum t6us!, Huuhaaa!:D Estland, Estland, yber alles!!! Ja sai uue hooga uut k6rgust rynnatud. Loendamatu hulk varemeid ja yli-ilusaid vaateid hiljem, ymber nurga po´o´rates, sain meie "Alpacasid", Annikat ja Stinat ehmatada, olid just viimased nahka heitnud ja peesitasid poolpaljalt inka-varemetel!:D Kohalikud tyybid pidid pea, et yle kaljuserva jalutama, kui mo´o´da l2ksid!:D

Edasi oli juba veidi lihtsam, sest olime pea, et tipus juba... Hulgaliselt pildimaterjali ja turiste hiljem oli aeg tagasiteed valima hakata. Kuna tulles olime n2inud, mismoodi inimesed tulid piki m2gij6ge alla, proovisime ise kah mingit samalaadset teed leida!:D

Mnjaa... ytleme nii, et peale u. 1h raju ronimist, v6sas myttamist, mo´o´da veerevaid kive koperdades, okastest koosnevate p66saste alistamist, kohalike kariloomadega kemplemist, u. 100m k6rguse kuristiku serval seismist, kirumist ja vandumist, naharibade ja vere j2tmist kohaliku fauna/floora toiduks, olime samas kohas tagasi, kust laskumist alustada plaanisime! Go us!:D ( Muide, see 100m kuristiku sein oli t2is inkade aegseid haudasid, ja oli kani ... mm... 66vastav seda vaadata nii...) Siis sai vastu v6etud ainu6ige otsus, et lets split up & do more damage, et jaguneks ja vaataks, kes-kust paremini alla saab:) Nooh, ytleme nii... et mina see 6ige tee leidja ei olnud!:D
P2rast karmi laskumist ja kiirevoolulise m2gij6ega silmitsi seistes, vandusin loodusele alla... !!!Seekord!!!, ning kasutasin El Caro abi, et Pisaq´i tagasi j6uda. Ma kyll j6udsin m6ni hetk enne preilisid alla... kuid...

P2rast pesu, l2ksime pyhap22vasele suurele turule. S6ime ja j6ime kohalikku syya-juua, kauplesime ponchode, tekkide, sallide yle, lohistasime 6nneliku n2oga saadud kauba oma urgu ja l2ksime ja v6tsime v2ikse Cuba Libre selle peale, koos keedetud maisit6lviku ja v2hese soolaga... Mmmm...

M6ned tunnid hiljem, rummist ja so´o´gist meeldivas tujus, sai v6etud 3 tooli, soojad ponchod ning mindud l6unakaare pimedat taevast ja linnuteed ning langevaid t2hti nautima... Hetkeks oli igayks meist oma m6tetes... m6eldi headest ja kallitest inimestest... Arutleti elu v6imalikuse yle universumis ja ryybati soojenduseks Cuba Libre´t...