Monday, April 16, 2007

13.04.07... 13 ja REEDE!

13.04.07 - Hommikune 2ratus 04:30, (!SICK!), Nahk seljas vahtus kimasime siis rongijaama, kuna o'eldi, et 06:15 rongile minnes peate juba kohal olema jaamas 05:45, kohalik jaamakorraldaja laiutas k2si ja ytles, et ikka 06:15, mis te siin ikka varem passite:D Vot siis:) Nooh, edukalt mingi 30min. passitud, lubati siiski meid rongipeale:) Ermmm... Nooh, me teadsime, et o'o'd on siin mustad, oi, st. kylmad... aga seda, et hommikune rong on kui kuradima Minski kylmkapp, k6va 5 kraadi sees:) Nooh, mina kui vana lumeinimene olin muidugi lyhikestes pykstes ...:D Nooh, qnneks oli fliis kaasas. Rongis jagati ka mingeid tekke v2lja a ma andsin enda teki meie preilidele ( Awwww...(6) ) Rongis6it ise oli vinge. Algatuseks Sikk-sakk Cusco m2gedes, et 6igele k6rgusele j6uda ja yle m2gede minema saada, v6ttis aega ligi 1h., ja siis padavai Machu Picchu poole ajama. Mnjaaa... maastik sinna oli V2GA LAHE!!! K6rgm2ed vaheldusid maisi ja viljap6ldudega, j6ed, lumised m2etipud, algav dzungel... V2GA, V2GA ilus... Ja l6puks Machu Picchu!:D Rongist v2ljudes oli juba pilves ja kohe hakkas ka sadama. Kuna paras ports turistasid oli juba kohal, siis kobisime siva bussi peale, mis meid yles viib. Ylesse minek oli juba hingematvalt kena... kitsas tee, haigutav kuristik yhel pool... taamal udused mystilised m2ed, all vahutv j6gi... Veidi n2rvik6di... ja ... SIIN SEE ONGI!:D MACHU PICCHU!!:D ( kes iganes plaanib oma reisi eelarvet MP'sse, Lonely Planeti alusel sinna, korrutage k6ik hinnad 2'ga) .

Alguses on n2ha ainult piimjat udu, suured pilved... ja 2kitselt, nagu v6luv2el avaneb vaade sellele kadunud asundusele... mis otsekui mystiline "Lendav Hollandlane" udust h22letult n2htavale ujub, et samas kohe uuesti kaduda... ja j2tta mulje, et sa kujutasid seda k6ike endale ette...
Kuid j2rgmine tuuleiil pyhib k6ik ettekujutused... ja su ees laiub ammune linn...
Myyrid, terassid, trepid, templid, altarid, uttu mattunud kuristikud... katusteta, taeva poole haigutavad elamute surnud karkassid...

Hoolimata sellest, et see linn on ammu hyljatud, j2tab ta sellise... uinuva... oma aega ootava hiiglase mulje.

Raske on kirjeldada seda muljet, mida see paik j2tab. Ammuli sui vahtimise vahepeal, yritad vihma ja tuult trotsides ka m6ned pildid teha... Ja ikkagi on mulje, et sa j22dvustad vaid v2list kesta, mitte selle paiga sisu... Otse loomulikult 6nnestus j22dvustada neid puna-kolla-sini-pede-lillasid turistasid oma vihmakeepides, kes kui vaarao sipelgad v6i halb uni iga nurga tagant v2lja kargasid kui sa olid just midagi ilusat kaadrisse saanud.

Olles u. 4h ringi madistanud seal vanas linnas, oli aeg oma m2rjad kondid kokku korjata ja m2eotsast alla kobida, sest kogu meie seal olemise aja sadas vahetpidamata ja oli aeg rongipeale hakata kobima. Bussi - pundi ameeriklaste keskele, kes faken karjusid yle bussi kui vastik neil on olla ja kui m2rjad nad on... - siis all... Kobisime riideid kuivatama kuskile esimese poe avasse, ja... Hop... mul oli papagoi k2epeal!:D ( pilt on tqestuseks!:D ), sai paar raju ufo pilti tehtud temast ja siis kobisime so'o'ma, vitsutasime kuskil nooblis kohas omal maod t2is, oleks 22repealt mingitele konnaso'o'jatele prantslastele n2idanud, et mis puust on eesti mehed ja naised, aga kes siis t2is k6huga viitsib 2rrituda;) Kodinad kokku ja rongi peale, vile suul, ja tuju hea... ja kurat, nii kui jaama kobisime, tuli p2ike v2lja, ja vihm l6ppes!!!

Arvasime, et tagasis6it saab olema kani igav, kuna siin l2heb u. 18.00 pimedaks, ja meil oleks olnud 2.5h pimedas kimamist... kogu reis kestis kokku 4h rongiga... Heaks endeks oli see, et meie k6rvaltooli maandus 1 kanada mees, kes oli kah juba ringreisilt tagasi po'o'rdumas ( Brasiilia, ymber L.-Ameerika tipu, ja siis Argentiina, Tshiili...) Aga oi oi oi, kus me eksisime, selle igavuse asjus;)

Meile k6rvallauda tuli kolmene punt noori tyype, kes hilisemal tutvusel osutusid, tykki 1 kanaadalane, ja tykki 2 iirlast, kes olid... 10!!! kuud mo'o'da maailma reisinud , ja nyyd sattusid otsaga Peruusse... Nendel oli muidugi paar 6-pakki kohalikku ( v2ga head) 6lut kaasas ja mo'll rongis hakkas:D Nalja oli nabani ja vats valutas juba suurest naermisest:D Kuulasime suud ammuli nende muljeid ( nendest muljetest saaks mitu head raamatut kirjutada;) ) Tuju kasvas, ja ... elagu rahvaste s6prus:D Rongis6it sai lipsti l2bi, ja sai kokku lepitud, et nii see asi ei j22, ja saame veel samal p22val kokku.

Ahjaam... siis meile meenus 1 asi, et meie rong j6dis liiga hilja selleks Cuscosse, et j2rgmisesse linna edasi s6ita... ja otsustasime selle o'o' veel Cuscos olla... Aga samasse hostelisse ei saanud enam, kurram, aga 6nneks saime samma l2hedale kohe koha...Preilid l6id end siis kohe yles ja t6id poest pooliku, mille nad suminal 2ra libistasid;) T6mbasin siis endale ESTLAND s2rgi selga, ja l2ksime iirlasi sodiks pidutsema:D J2rgmine peatus... Hostel: POINT!:D ( Kes iganes siia kanti satuvad, siis pange KINDLASTI sinna koht varakult kinni, ja te ei kahetse;) ), kuraditel oli seal oma baar ja odavad joogid... J2llen2gemist t2histati muidugi raju toostitamisega:) ( TerviSEX - V2GA populaarne s6na nyyd nende inimeste hulgas;) ) JA nooh, kuna kuulsate maailmar2nduritega koos sai mo'llatud, siis kaugele see kohalik kraamgi j2i:) 20 sol'i 1g, ehk, meie rahas 80 eeku, puhas, 101% kraam:) Nemad k2ristasid ohtralt jooke v2lja ja pidu myrtsus t2ie hooga!:D Kohalik baar pani oma uksed kinni, ja edasi mindi nendepoolt juba 2raproovitud klubisse, kus oli rahvast - kohalikke 8 yhikut 1m2 kohta:D Ehk siis asi oli V2GA t2is, ja rahvast oli palju-palju:) Pidu oli nagu pidu ikka... ja lqppes 06.30 hommikul:) Sellega see p2v siis l6ppes...

Huvitav on sellest kirjutada t2na siin vana kiriku trepil varjus istudes, u.4000m k6rgusel, taamal lumised m2etipud, ja tohutud m2ed rebestamas seda pilvede valget massi...
ja muigel sui meenutada toda raju p2eva! Niih, aitab t2naseks, tagument valus juba sellest sissetoksimisest, niiet, 14, 15 ja 16 aprill, peavad veel kannatama;)

Olge tublid, ja peatse kirjutamiseni!

mardikas said...

pane ikka juba mõni pilt ka kuskile :)

Lagle said...

Mulle oli suur üllatus lugeda neid reisikirjeldusi ja tõeda kui hästi sa oskad kirjutada. Äkki oled endale vale eriala valinud!! Hästi kirjutad